Krijg-overzicht-logo

Administratie

Misschien is het regelen van je administratie wel één van je minst favoriete bezigheden. Schuif je het vaak voor je uit? Met als gevolg stapels papieren die op orde gebracht moeten worden? Rekeningen die misschien niet betaald zijn, met alle gevolgen van dien.

Regel je zelf altijd jouw administratie of doet iemand anders dit voor je? Stel dat jouw  partner dit voor je regelt en jullie gaan scheiden of je partner komt te overlijden. Weet je dan wat je moet doen? Of moet je het dan nog leren? Ga je zelf op onderzoek uit of zoek je hulp? Wie vraag je dan om hulp?

Administratie

Krijg overzicht kan je helpen met je administratie. Samen maken we een plan van aanpak. Wat kun je al en wat wil je graag leren? We kunnen samen jouw post en mails doornemen, jouw bankzaken regelen en controleren, contact opnemen met instanties en formulieren invullen. Jij beslist wat we gaan doen en blijft de baas over je eigen administratie. Wil je hulp bij het opzetten van een thuisadministratie, het maken van een budgetplan of het samenstellen van een map met belangrijke zaken voor je nabestaanden? Hierbij kan ik je helpen.

De insteek is dat je in de toekomst zelf je eigen administratie kunt regelen. Je weet welke post/mails belangrijk zijn en welke je direct kan verwijderen. Door jouw kennis hierover te vergroten, verminder je de hoeveelheid administratie en houd je tijd over voor leukere dingen. Wil je liever langdurige hulp bij je administratie? Ook dan ben je bij mij aan het juiste adres.

Klik hier om gelijk een gratis intakegesprek in te plannen!